Towards an effective transition framework - the use of interactive whiteboards in education settings: a European perspective from the iTILT project

Emily Hillier Gary Beauchamp Shona Whyte 1
1 BCL, équipe Linguistique de l’énonciation
BCL - Bases, Corpus, Langage (UMR 7320 - UNS / CNRS)
Keywords : Didactics
Type de document :
Communication dans un congrès
British Educational Studies Association (BESA), Jun 2012, Hull, United Kingdom. 2012
Liste complète des métadonnées

https://hal.univ-cotedazur.fr/hal-01363410
Contributeur : Umr 7320 Bases, Corpus, Langage <>
Soumis le : vendredi 9 septembre 2016 - 15:40:45
Dernière modification le : jeudi 3 mai 2018 - 12:52:02

Identifiants

  • HAL Id : hal-01363410, version 1

Collections

Citation

Emily Hillier, Gary Beauchamp, Shona Whyte. Towards an effective transition framework - the use of interactive whiteboards in education settings: a European perspective from the iTILT project. British Educational Studies Association (BESA), Jun 2012, Hull, United Kingdom. 2012. 〈hal-01363410〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

56