Learning to Use Interactive Technologies for Language Teaching: Video Diaries for Teacher Support in the iTILT Project

Shona Whyte 1 Julie Alexander
1 BCL, équipe Linguistique de l’énonciation
BCL - Bases, Corpus, Langage (UMR 7320 - UNS / CNRS)
Mots-clés : Didactics
Type de document :
Communication dans un congrès
Atelier didactique, Congrès de la SAES, May 2013, Université de Bourgogne, Dijon, France. 2013
Liste complète des métadonnées

https://hal.univ-cotedazur.fr/hal-01363404
Contributeur : Umr 7320 Bases, Corpus, Langage <>
Soumis le : vendredi 9 septembre 2016 - 15:40:42
Dernière modification le : jeudi 3 mai 2018 - 12:52:02

Identifiants

  • HAL Id : hal-01363404, version 1

Collections

Citation

Shona Whyte, Julie Alexander. Learning to Use Interactive Technologies for Language Teaching: Video Diaries for Teacher Support in the iTILT Project. Atelier didactique, Congrès de la SAES, May 2013, Université de Bourgogne, Dijon, France. 2013. 〈hal-01363404〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

120