A developmental framework for teacher adoption of interactive technologies in the language classroom: a collaborative action research project in French schools

Shona Whyte 1
1 BCL, équipe Linguistique de l’énonciation
BCL - Bases, Corpus, Langage (UMR 7320 - UNS / CNRS)
Mots-clés : Didactics
Type de document :
Communication dans un congrès
PL-CALL, Jun 2014, Varsovie, Poland. 2014
Liste complète des métadonnées

https://hal.univ-cotedazur.fr/hal-01363400
Contributeur : Umr 7320 Bases, Corpus, Langage <>
Soumis le : vendredi 9 septembre 2016 - 15:40:39
Dernière modification le : jeudi 3 mai 2018 - 12:52:02

Identifiants

  • HAL Id : hal-01363400, version 1

Collections

Citation

Shona Whyte. A developmental framework for teacher adoption of interactive technologies in the language classroom: a collaborative action research project in French schools. PL-CALL, Jun 2014, Varsovie, Poland. 2014. 〈hal-01363400〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

76